Zájem klientů?Komunikujte s nimi.

16.12.2019

Nepodceňujte komunikaci s komunitou. Firmy musejí neustále komunikovat se svými zákazníky! Pocit pozornosti je velmi důležitý. Na co se zaměřit, a jak zůstat v pozornosti zákazníků. 

Uvědomme si

Když mluvíš jsi slyšet.

Přestavte si firmu, brand, která s vámi neustále komunikuje pomocí direct mailů, přeje na svátky a posílá vám neustálé výhodné akce, nabídky.

Je příjemné, když na vás dává někdo pozor. A teď si představte, že vaše firma má tu možnost se starat o své klienty. 

Vše co potřebujete je pouze mít následné prvky:

  • Databázi klientů
  • Připravenou kampaň
  • Určení výsledků
  • Kontrolu výsledků a procesu 

Typy pro komunikaci

Akce a slevy jinak

Akce a slevy jsou tradičním marketingovým tahákem, jak zaujmout pozornost klienta. Častokrát ale nezaujme pozornost neuvěřitelné číslo, které je často klamem, nýbrž barevnost a strategické umístěním detailů, prvků, jako jsou text nebo třeba fotografie.  

Sezona svátky

Každý měsíc v roce je specifický a v každém měsíci je skrytý svátek, který se dá využít ke komunikaci s klientem.

Spotřební chování v těchto obdobích jsou často rekordní.

Popřát na svátek jména je v normálním životě slušnost. U firem je to pozornost. Možnost využití akce tu není výjimkou.

Kde s klientem komunikovat?

Tam kde klienti jsou.

Trendem dnešní doby je Instagram. Není ale vždy nutné vystavovat svou reklamu na internetu. Daleko užitečnějším způsobem je lidmi komunikovat na přímo.  

Gift Point, s.r.o.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky