Zájem klientů?Komunikujte s nimi.
Nepodceňujte komunikaci s komunitou. Firmy musejí neustále komunikovat se svými zákazníky! Pocit pozornosti je velmi důležitý. Na co se zaměřit, a jak zůstat v pozornosti zákazníků.
Uvědomme si
Když mluvíš jsi slyšet.
Přestavte si firmu, brand, která s vámi neustále komunikuje pomocí direct mailů, přeje na svátky a posílá vám neustálé výhodné akce, nabídky.
Je příjemné, když na vás dává někdo pozor. A teď si představte, že vaše firma má tu možnost se starat o své klienty.
Vše co potřebujete je pouze mít následné prvky:
- Databázi klientů
- Připravenou kampaň
- Určení výsledků
- Kontrolu výsledků a procesu
Typy pro komunikaci
Akce a slevy jinak
Akce a slevy jsou tradičním marketingovým tahákem, jak zaujmout pozornost klienta. Častokrát ale nezaujme pozornost neuvěřitelné číslo, které je často klamem, nýbrž barevnost a strategické umístěním detailů, prvků, jako jsou text nebo třeba fotografie.
Sezona svátky
Každý měsíc v roce je specifický a v každém měsíci je skrytý svátek, který se dá využít ke komunikaci s klientem.
Spotřební chování v těchto obdobích jsou často rekordní.
Popřát na svátek jména je v normálním životě slušnost. U firem je to pozornost. Možnost využití akce tu není výjimkou.
Kde s klientem komunikovat?
Tam kde klienti jsou.
Trendem dnešní doby je Instagram. Není ale vždy nutné vystavovat svou reklamu na internetu. Daleko užitečnějším způsobem je lidmi komunikovat na přímo.